گلکسی S25
- تکنولوژی

سری گلکسی S25 احتمالا در همه کشورها با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اراعه شود_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

بعد از اراعه سری گلکسی S24، سامسونگ اکنون روی معارفه و اراعه تلفنهای تاشوی آینده خودش تمرکز کرده است. انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ هر دو ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در مراسمی در پاریس رونمایی شوند. اما سامسونگ کار روی تلفنهای هوشمند سری گلکسی S25 را نیز اغاز کرده است.

«مینگ چی کو»، تحلیلگر برجسته صنعت تلفنهای هوشمند، اخباری را به اشتراک گذاشته است که احتمالا کاربران را در تعداد بسیاری از مناطق جهان خوشحال کنند. مطابق حرف های او، سری گلکسی S25 سامسونگ احتمالا فقط از پردازنده آتی کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۴، منفعت گیری کند. سال‌ها است سامسونگ در تعداد بسیاری از مناطق جهان، تلفنهای پرچم‌دار سری گلکسی اس خود را با پردازنده‌های اگزینوس اراعه کرده است. نزدیک به ۶۰ درصد دستگاه‌های سری گلکسی S24، از پردازنده Exynos 2400 منفعت می‌برند.

علت احتمالی منفعت گیری از چیپ آینده کوالکام در سری گلکسی S25

به‌ نظر می‌رسد تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ به گمان زیادً به‌علت برخی مشکلات فنی و بازده کمتر از حد انتظار سامسونگ، در سری S25 اراعه نشود. مینگ چی کو این چنین خاطرنشان کرد ازآنجایی‌که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام افزایش قیمت ۲۵ تا ۳۰ درصدی خواهد داشت، انتظار می‌رود این شرکت تراشه‌ساز از این افزایش سفارشات سامسونگ سود قابل‌توجهی ببرد.

ادامه مطلب
شاتل فضایی اندور در مأموریت اس‌تی‌اس-72 پرتاب شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که تراشه‌های ۳ نانومتری نسل دوم سامسونگ نرخ بازدهی پایینی دارند. این نوشته چالشی جدی برای سامسونگ محسوب می‌بشود؛ با‌دقت‌به این مشکلات تشکیل، تا این مدت اشکار نیست غول فناوری کره‌ای درصورت منفعت گیری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در سری گلکسی S25، چطور هزینه‌های آن را کنترل خواهد کرد.

باید چشم به راه ماند و دید سامسونگ در تلفنهای پرچم‌دار نسل بعدی‌اش تماماً از تراشه‌های کوالکام منفعت گیری خواهد کرد یا این که دستگاه‌هایش را در مناطق گوناگون جهان با ترکیبی از تراشه‌های اگزینوس و کوالکام اراعه می‌کند.

ادامه مطلب
مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ آشکار شد_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی