هوش مصنوعی اسنپ‌چت
- اموزش

هوش مصنوعی اسنپ‌چت دستورات کاربران را به لنز تبدیل می‌کند_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

اسنپ‌چت پیش‌نمایشی از قابلیت تازه مبتنی بر هوش مصنوعی و حقیقت افزوده خود انتشار کرده است که در نهایت به کاربران اجازه می‌دهد با منفعت گیری از دستورات خود، لنزهای تازه و متفاوت تشکیل نمایند.

هوش مصنوعی اسنپ‌چت چه قابلیت‌هایی دارد؟

پیش‌نمایش هوش مصنوعی اسنپ‌چت که اخیراً انتشار شده‌است، قابلیتی را نشان‌می‌دهد که می‌تواند با منفعت گیری از حقیقت افزوده عمل به تحول محیط اطراف کاربر نماید. یقیناً انگارً ویژگی مذکور تا این مدت در حال گسترش قرار دارد و در نهایت قرار است به امکان تبدیل دستورات متنی به لنزهای شخصی‌سازی‌شده تجهیزبشود. این چنین قابلیتی می‌تواند طیف وسیعی از لنزهای تازه ساخته شده توسط کاربران را پدید آورد که تنوع و خلاقیت بسیاری دارد و افراد می‌توانند آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

محیط اطراف کاربر تنها موردی نیست که توسط هوش مصنوعی اسنپ‌چت تحول می‌کند؛ بلکه امکان تحول المان‌های فرد دیگر همانند لباس‌های افراد را هم دارد. همانطور که در عکس پایین قابل مشاهده است، حقیقت افزوده می‌تواند لباس‌هایی با حال‌هوای دهه‌های گوناگون یا ژانرهای گوناگون را به تن کاربر کند. حرف های‌می‌بشود که کاربران در ماه‌های آتی به قابلیت حرف های‌شده، دسترسی خواهند داشت؛ درحالی‌که دسترسی تولیدکنندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان تا اواخر سال به مدل تازه برقرار می‌بشود.

ادامه مطلب
حالت ناگوار حمل و نقل درون‌شهری سرزمین، فرسودگی اتوبوس‌ها در کنار تشکیل ناکافی

اسنپ‌چت اظهار کرده است که مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را هم به‌مرور در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار خواهد داد که امکان ساخت افکت‌های سفارشی حقیقت افزوده را آسان‌تر می‌سازد. برخی از این ابزارها با آپدیت Lens Studio اراعه شده‌اند و دیگر آنها هم در آینده نزدیک انتشار خواهد شد. برای مثال اکنون می‌توان با منفعت گیری از دستورات مبتنی‌، افکتی را تشکیل کرد که کاملاً چهره کاربر را تحول می‌دهد. این چنین به‌لطف ویژگی Immersive ML امکان تحول واقع‌گرایانه جزئیات صورت، بدن و محیط اطراف ممکن شده است. ساخت المان‌های سه‌بعدی، ماسک‌ها و کاراکترهای سه‌بعدی با پیروی از چهره کاربران از دیگر امکاناتی می باشند که اراعه خواهند شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سطح کربن دی‌اکسید اتمسفر به بیشترین حد در 14 میلیون سال قبل رسیده است!
هوش مصنوعی اسنپ‌چت
هوش مصنوعی اسنپ‌چت دستورات کاربران را به لنز تبدیل می‌کند_به رنگ صبح ۷

اسنپ‌چت از سال قبل تا بحال به‌روزرسانی‌های مختلفی را با محوریت هوش مصنوعی انتشار کرده است. برای مثال این اپلیکیشن امکان دسترسی کاربران خود به چت‌بات مبتنی بر ChatGPT را فراهم کرده و امکاناتی را هم در همین عرصه برای تبلیغ‌کنندگان فراهم ساخته‌است.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی