عرضه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 احتمالاً تا اواخر 2025 عقب می‌افتد
- تکنولوژی

اراعه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 به گمان زیادً تا اواخر ۲۰۲۵ عقب می‌افتد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

مک استودیو و مک پرو با تراشه‌ M4، به گمان زیادً تا اواخر سال ۲۰۲۵ اراعه نخواهند شد. مطابق گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، زمان بیشتری ملزوم است تا نسخه‌های به‌روزشده این دستگاه‌های قوی اپل آماده اراعه به بازار شوند.

مارک گرمن از بلومبرگ می‌گوید اپل به گمان زیادً در نیمه دوم سال ۲۰۲۵، نسخه‌های به‌روزشده مک استودیو و مک پرو با تراشه‌ M4 را معارفه خواهد کرد.

اراعه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 به گمان زیادً تا اواخر ۲۰۲۵ عقب می‌افتد_به رنگ صبح ۴

تأخیر در اراعه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 تا اواخر ۲۰۲۵

آخرین نسخه به‌روزرسانی‌شده مک استودیو و مک پرو در کنفرانس WWDC 2023 معارفه شدند و این دو دستگاه با نسخه‌های سریع تر تراشه M2 یعنی M2 مکس و M2 اولترا اراعه شدند. این بدان معنی است که نباید انتظار نسخه‌های M3 برای مک استودیو و مک پرو را داشت. یقیناً این چنین تصمیمی منطقی است چون حرف های می‌بشود تراشه M3 فاقد اتصال پرسرعت UltraFusion است که این فناوری دو تراشه را به هم متصل می‌کند تا یک تراشه اولترا تشکیل کند.

ادامه مطلب
قیمت بیت کوین از 45 هزار دلار فراتر رفت

در رابطه مک‌های M4، خبرهای غیررسمی و شایعه‌های مختلفی انتشار شده است که می‌گوید مک‌های بعدی که با تراشه تازه سری M اپل اراعه خواهد شد، مک‌بوک پرو ۱۳ و ۱۶ اینچی خواهند می بود. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها تا قبل از سال نو میلادی با تراشه‌های M4 پرو و M4 مکس به‌روزرسانی شوند.

کاربرانی که امیدوار می باشند نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ای از مک‌بوک ایر اراعه بشود، باید زیاد تر چشم به راه بمانند. خبرهای غیررسمی می‌گویند مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی به گمان زیادً اغاز سال آینده میلادی به‌روزرسانی خواهند شد. این کار منطقی به نظر می‌رسد چون مک‌بوک ایر اغاز امسال به‌روزرسانی شده می بود. علاوه‌براین، با دقت به این که مک‌بوک ایر پرفروش‌ترین مک‌بوک اپل است، منطقی است که اپل زمان بیشتری برای مطمعن از فراهم کافی تراشه‌های M4 برای مک‌بوک ایرها تعلق دهد.

ادامه مطلب
چه کشوری با قیمت ترین برندهای جهان را در سال 2024 دارد؟ + اینفوگرافیک

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی