نسل جدید اسپیکر Beats Pill با عمر باتری 24 ساعته معرفی شد
- تکنولوژی

نسل تازه اسپیکر Beats Pill با عمر باتری ۲۴ ساعته معارفه شد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

نسخه تازه اسپیکر Beats Pill بعد از انتشار کردن شایعه ها و گزارش‌های گوناگون در چند ماه قبل، رسماً معارفه شد. این اسپیکر بلوتوث قابل‌حمل که هم‌اکنون با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار قابل خریداری است، شباهت بسیاری به نسخه‌های قبلی دارد، اما از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد‌و‌غبار و آب، پورت USB-C و برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری همانند Find My در iOS و اندروید حمایتمی‌کند.

مشخصات اسپیکر Beats Pill

اسپیکر Beats Pill تازه در رنگ‌های مشکی، قرمز و طلایی حاضر است و از ۲۷ ژوئن (۷ تیر) رسماً به فروشگاه‌ها راه اشکار می‌کند. همانند تعداد بسیاری از رقبای رده‌قیمتی خود، این اسپیکر مونو است، به این معنی که برای پخش صدا ففط یک کانال صوتی دارد. بااین‌وجود، بیتس ادعا کرده که ترکیب توییتر و ووفر بازطراحی‌شده این محصول علتمی‌بشود تا Beats Pill تازه کارکرد بهتری نسبت به Beats Pill Plus قدیمی داشته باشد.

ادامه مطلب
شفق قطبی بر فراز کوه‌های Karkonosze_به رنگ صبح
نسل تازه اسپیکر Beats Pill با عمر باتری ۲۴ ساعته معارفه شد_به رنگ صبح ۹

دیگر ویژگی‌های این اسپیکر شامل عمر باتری ۲۴ ساعته، ایفای نقش به‌گفتن بلندگوی خانگی و امکان اتصال دو اسپیکر Pill با یکدیگر برای پخش هماهنگ در اتاق‌های گوناگون می‌بشود.

بیتس از زمان‌ها قبل در تلاش بوده تا رضایت مشتریان اندروید و iOS را به‌طور یکسان کسب کند و به‌نظر می‌رسد که اسپیکر Beats Pill نیز با ویژگی‌هایی ازجمله اتصال آسان، Find My / Find My Device و ترفندهای فرد دیگر که برای هر دو پلتفرم اراعه می‌کند، با دقت به این نوشته طراحی شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سرپرست پروژه ویژن پرو بعد از 25 سال وجود در اپل، بازنشسته می‌بشود
1719386462 962 نسل تازه اسپیکر Beats Pill با عمر باتری 24 ساعته
نسل تازه اسپیکر Beats Pill با عمر باتری ۲۴ ساعته معارفه شد_به رنگ صبح ۱۰

نسخه اولیه Beats Pill که در سال ۲۰۱۲ و قبل از خرید کمپانی بیتس توسط اپل اراعه شد، دسته اسپیکرهای بلوتوث قابل‌حمل را با رنگ‌های دلنشین و کیفیت صدای زیاد خوب خود منقلب کرد. این سری در سال ۲۰۱۵ تحت مالکیت اپل با اراعه Beats Pill Plus ارتقا اشکار کرد، اما تشکیل این دستگاه در نهایت در اغاز سال ۲۰۲۲ متوقف شد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی