برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین مشخص شد
- تکنولوژی

برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

دوشنبه‌شب، ۴ تیرماه، صرافی بیت‌پین با برگزاری مراسمی در هتل استقلال تهران قرعه‌کشی کمپین پین‌فینیتی را برگزار و برندگان جوایز این صرافی را اشکار کرد. جوایز مهم این قرعه‌کشی یک بیت‌کوین به‌ همراه سه عدد اتریوم می بود. درمجموع، بیت‌پین بیشتر از ۵.۵ میلیارد تومان جایزه به برندگان اهدا کرد تا یکی از بزرگ‌ترین کمپین‌های حوزه فین‌تک ایران به حساب بیاید.

صرافی بیت‌پین، چندین ماه بعد از اغاز بازی پین‌فینیتی، قرعه‌کشی جوایز این بازی را برگزار کرد. در این بازی کاربران سپس از ثبت‌نام و گذراندن مرحله های گوناگون، پین جمع‌‌آوری می‌کردند. در این کمپین جوایز مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده می بود؛ ازجمله یک آیفون ۱۳ و ۴۰ میلیون شیبا. یقیناً جوایز مهم این قرعه‌کشی یک بیت‌کوین و ۳ اتریوم بودند. در این اتفاقات، «حمید محمدی» به‌گفتن مجری وجود داشت و افراد مختلفی ازجمله «علی داداشیان»، مدیر مارکتینگ بیت‌پین، سخنرانی کردند.

ادامه مطلب
مایکروسافت تیمز به قابلیت ترجمه هوشمند تجهیزمی‌بشود

برنده بزرگ بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد

بیت‌پین اکنون با نزدیک به ۳.۲ میلیون کاربر از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران به حساب می‌آید. ۹۱۶ هزار نفر در کمپین پین‌فینیتی شرکت کردند و بر پایه آماری که بیت‌پین اظهار‌ کرده، در این کمپین نزدیک به ۲۲۸ میلیون پین و ۱۸۰ میلیون کد بی همتا برای کاربران تشکیل شده می بود.

کاربران برای افزایش شانس خود در قرعه‌کشی بیت‌کوین می‌توانستند جعبه‌های شانس تهیه کنند که هرکدام از آن‌ها حاوی تعدادی پین شانس بودند و با منفعت گیری از پرداخت پین‌ها می‌توانستید آن‌ها را بگیرید. از نکات قابل‌دقت این کمپین شرکت‌نکردن کارمندان بیت‌پین در این قرعه‌کشی و شفافیت کامل در برگزاری آن می بود. قرعه‌کشی این کمپین به‌صورت حضوری و فیزیکی انجام شد تا همه از صحت و سلامت آن مطمعن اشکار کنند و یقین باشند جوایز اهدا شده‌اند.

ادامه مطلب
هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در 2024 به 2.7 میلیارد دلار رسید_به رنگ صبح
آخرین مطالب
1719665746 682 برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد به رنگ صبح
برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد_به رنگ صبح ۱۲

در این قرعه‌کشی، کاربران صرافی بیت‌پین در کنار جوایز مهم این قرعه‌کشی، یک بیت کوین به قیمت نزدیک به ۴ میلیارد تومان و ۳ اتریوم با قیمت نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان، جوایز گوناگون فرد دیگر هم برنده شدند، ازجمله یک دستگاه ایرپاد پرو، یک دستگاه آیفون ۱۳، ۴۰ میلیون رمزارز شیبا این چنین ۶۰ درصد تخفیف کارمزد.

اتریوم به افراد با بیشترین تعداد پین داده شد اما بین همه کاربران قرعه‌کشی شد. آقایان «سعید سلیمانی»، «محمد عراقی» و «میثم پوربابایی» هرکدام برنده یک اتریوم شدند.

ادامه مطلب
آشنایی با چالش‌های اجاره خودرو_به رنگ صبح
1719665746 452 برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد به رنگ صبح
برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد_به رنگ صبح ۱۳

بعد از اعطای اتریوم‌ها، قرعه‌کشی برای تعیین برنده دستگاه‌ها، رمزارز شیبا، تخفیف کارمزد و درنهایت یک بیت‌کوین برگزار شد. آقای «حسین قربانی‌آذر» برنده یک عدد بیت‌کوین صرافی بیت‌پین شد که طی اتفاقات از طریق تماس تلفنی به وی خبر داده شد.

مراسم صرافی بیت‌پین با کنسرت «علی زند وکیلی» به آخر رسید.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی