Neue Klasse
- تکنولوژی

بی ام و M3 برقی همه رقبایش را ناکامی خواهد داد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

درحالی‌که برخی خودروسازان درحال تحول برنامه‌هایشان در عرصه خودروهای برقی می باشند، بی‌ام‌و با قوت در این مسیر پیش می‌رود. این شرکت آلمانی تا چند سال دیگر با منفعت گیری از پلتفرم Neue Klasse خود مدل‌هایی، ازجمله خودروهای پرفورمنس M، را روانه بازار خواهد کرد. افرادی که دلواپس برقی شدن خط تشکیل بی‌ام‌و می باشند، احتمالا با سخنان «فرانک ون میل»، مدیرعامل قسمت M بی‌ام‌و، مقداری اسایش اشکار کنند. او ادعا کرده است بی‌ام‌و M3 برقی «همه‌چیز [رقبایش] را ناکامی خواهد داد.»

بی ام و M3 برقی همه رقبایش را ناکامی خواهد داد_به رنگ صبح ۹

«ون میل» به موتور ترند او گفت به‌علت توانایی کنترل پیشرانه و شاسی «با یک علتمرکزی» زیاد مشتاق است از پیکربندی چهارموتوره ماشین منفعت گیری کند. مدیر قسمت M‌ بی‌ام‌و می‌خواهد خودروی پرفورمنس «خنثی، خطی و قابل‌پیش‌بینی» تشکیل کند که قوت ناکامی همه‌چیز را دارد.

ادامه مطلب
شناسایی یک دوزیست که به بچه‌هایش شیر می‌دهد

بی‌ام‌و M3 برقی با صدها اسب‌بخار قوت اراعه می‌بشود!

«فرانک وبر»، رئیس مهندسی بی‌‌ام‌‌و، قبلاً به قوت یک مگاوات یا ۱۳۴۱ اسب بخار بی‌ام‌و M3 برقی اشاره کرده می بود. این مدل M دارای شیمی و خنک‌کننده باتری بی همتا، موتورهای الکتریکی طراحی‌ داخلی، معماری ۸۰۰ ولتی و نرم‌افزار اختصاصی برای کنترل آن‌ها خواهد می بود.

بی ام و M3
بی ام و M3 برقی همه رقبایش را ناکامی خواهد داد_به رنگ صبح ۱۰

این چنین بی‌ام‌و در نظر دارد نسخه دیفرانسیل عقب سبک‌تر از این مدل اراعه کند که توانایی رانندگی متغیری اراعه می‌دهد. وجود نیمی از موتورها به گمان زیادً به معنی نیمی از قوت است، بااین‌حال ۶۷۰ اسب بخار تا این مدت هم رقم بزرگی است. علاوه‌براین، امکان پذیر بی‌ام‌وM3 برقی تورینگ برقی با معماری تازه اراعه بشود اما به گمان زیادً تا چند سال دیگر این اتفاق نمی‌افتد. سری ۳ مبتنی‌بر Neue Klasse سال ۲۰۲۶ و بعد‌ازآن M3 سال ۲۰۲۷ اراعه می‌بشود. نسخه استیشن واگن نیز به گمان زیادً آخر دهه میلادی اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
امضای تفاهم‌نامه همکاری «شاتل» و «ستون» در نمایشگاه الکامپ_به رنگ صبح
آخرین مطالب

تا این مدت قیمت بی‌ام‌وM3 برقی اشکار نیست اما امیدواریم قیمتش هم رکوردشکنی نکند. یقیناً خودروهای جسورانه زیاد تر با قیمتی به همان اندازه جسورانه اراعه خواهد شد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی