گزارش سال ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال تبدیل منتشر شد
- تکنولوژی

گزارش سال ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال تبدیل انتشار شد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

ارز دیجیتال به یکی از پرطرف‌دارترین بازارهای مالی در ایران تبدیل شده است و صرافی‌های داخلی نقش را مهمی در دسترسی آسان‌تر مردم به این بازار بازی کرده‌اند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با رسیدن به آمار بیشتر از ۱ میلیون کاربر، یکی از خدمات‌دهندگان شناخته‌شده کریپتویی در ایران است که به تازگی گزارش سال ۱۴۰۲ خود را انتشار کرده است و در ادامه به مرور برخی از با اهمیت ترین آمارهای آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب
سفری هیجان‌انگیز و بی تکرار

در سالی که بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال بالاخره سپس از دو سال سخت، جانی مجدد گرفتند و به قله‌ها دعوا کردند تعداد کاربران صرافی تبدیل با یک رشد شگفت‌انگیز به یک میلیون خرید وفروش‌گر رسید که نشانگر مطمعن کاربران به این صرافی است. تبدیلی‌ها دلایل مهم این مطمعن را تمرکز بر کیفیت سرویس و آموزش، گسترش ابزارهای معاملاتی و حمایتهمدلانه می‌دانند.

گزارش سال ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال تبدیل انتشار شد_به رنگ صبح ۹

مجموع حجم معامله های کاربران تبدیل در سال ۱۴۰۲ به بیشتر از ۱ میلیارد و ۴۴۳ میلیون دلار رسید. مسئله دلنشین این است که پرحجم‌ترین روز معاملاتی کاربران تبدیل با بیش ۴۲ میلیون ۴۴۶ هزار دلار خرید و فروش رقم خورد که در این روز نزدیک به ۳ درصد از کل معامله های سالانه این صرافی انجام شده است.

تبدیل در سال ۱۴۰۲ تعداد بازارهای معاملاتی خود را به اغاز ۷۵۰ بازار رساند تا خود را به گفتن متنوع‌ترین بازار رمزارزی ایران نقل کند. در واقع این بازارها متشکل از ۳۸۳ ارز دیجیتال گوناگون است که از این تعداد، ۱۶۴ ارز دیجیتال گوناگون در سال ۱۴۰۲ به این صرافی اضافه شده‌اند تا دایره انتخاب‌های کاربران را بزرگ‌تر و عمیق‌تر از همیشه کنند.

ادامه مطلب
گوگل و هاروارد یک نقشه با جزئیات بی‌سابقه از یک تکه کوچک مغز انسان تهیه کردند_به رنگ صبح

ابزارهای به‌روز عصای دست کاربران

صرافی تبدیل در سال قبل از ۳ ابزار نوین معاملاتی به اسم‌های معامله های اهرم‌‌دار، ربات نوسان‌گیر و سبد برنده رونمایی کرد که نگاه‌ها خرید وفروش‌گران حرفه‌ای را به سمت خود کشاند.

پرش با اهرم ۱۰

1719919316 981 گزارش سال ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال تبدیل انتشار شد به رنگ
گزارش سال ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال تبدیل انتشار شد_به رنگ صبح ۱۰

تبدیل اولین صرافی ایرانی می بود که معامله های اهر‌م‌دار را در اختیار عموم کاربران خود قرار داد تا بتوانند سود ۱۰ برابری را از معامله های خود توانایی کنند.

این صرافی در قدم اول ۷۵ بازار گوناگون را در قسمت معامله های اهرم‌دار اراعه کرد و کاربران بیشتر از ۱۱ میلیون ۵۰۰ هزار خرید وفروش را در این قسمت انجام دادند.

شیبا محبوب‌ترین ارز در قسمت معامله های اهرم‌دار می بود و بیشترین حجم معامله های اهرم‌دار مطابق انتظار به بیت‌کوین تعلق داشت.

مسئله دلنشین این که بیشترین سود از معامله های اهرم‌دار با ۴۹،۳۱۷ دلار سود به یکی از خرید وفروش‌گران برتر تبدیل رسید.

ادامه مطلب
انسان‌ها 7 هزار سال زودتر از انتظارات ما به آمریکا رسیده بودند

یکی دیگر از ابزارهای خرید وفروش‌گری نوین تبدیل ربات نوسان‌گیر می بود که با پشتیبانی هوش مصنوعی برای خرید وفروش به پشتیبانی کاربران حرفه‌ای و حتی تازه‌واردان آمد.

در کل بیشتر از ۵۷۰ هزار ربات خرید وفروش‌گر ساخته شد که نزدیک به ۹۷۱ هزار دلار سود نصیب خرید وفروش‌گران کرد.

بازار تتر دلار بیشترین محبوبیت را برای ساخت ربات داشت و بیشترین سود یک کاربر با این ابزار معاملاتی به بیشتر از ۱۳،۵۰۰ دلار رسید.

نوسان‌گیرترین کاربر تبدیل با ساختن ۷۹۹ ربات گوناگون بیشترین منفعت گیری را از این ابزار کرد.

تبدیل با معارفه سبد برنده یکی از راه‌های کسب درآمد برای کاربران تازه‌تر یعنی کپی‌تریدینگ را در اختیار این دسته از خرید وفروش‌گران گذاشت که با استقبال خوبی روبه رو شد و کاربران بیشتر از ۱۴،۳۰۰ بار از این سبدها منفعت گیری کردند و به سودی بیشتر از دو میلیارد و ششصد میلیون تومانی رسیدند. ترکیب بیت‌کوین‌کش و بایننس‌کوین محبوب‌ترین سبد برنده ۱۴۰۲ می بود.

ادامه مطلب
با سفر به این 3 شهر لحظاتی خاطره‌انگیز را می‌خواهید

تیم حمایتتبدیل یکی از نکات قوت این صرافی را راه اندازی داده است و این تیم در کل طی سال ۱۴۰۲ پاسخگوی بیشتر از ۳۲۵،۸۸۸ تماس کاربران بوده است که میانگین مجموع انتظار در تماس تلفنی کمتر از ۳۷ ثانیه بوده است و نرخ رضایت ۸۹ درصدی کاربران از پیروزی تیم حمایتدر حمایتو پاسخگویی به خرید وفروش‌گران تبدیل خبر می‌دهد.

مسئله دلنشین در بازارهای معاملاتی تبدیل تعداد معامله های ارزهای دیجیتال فانتوم و شیبا است که از تعداد معامله های بیت‌کوین پیشی گرفته‌اند و به نظر می‌رسد محبوبیت بالاتری دارند.

در قسمت خرید آسان تبدیل هم میم‌کوین‌های بی‌بی‌دوج و پپه با بیشترین استقبال روبه رو شده‌اند و بعد از این دو ارز ترون و بیت‌کوین‌ در رده‌های سپس قرار گرفته‌اند.

صرافی تبدیل در نهایت با معارفه ابزارهای نوین معاملاتی در صرافی‌های ایرانی و تمرکز بر ساخت یک فرهنگ کریپتویی سالم از طریق آکادمی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل در سال قبل قدم محکمی برای کسب سود از طریق بازارهای ارز دیجیتال را برداشت. گزارش کامل سال ۱۴۰۲ صرافی تبدیل را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

ادامه مطلب
قهوه مجانی، راهکار هلال احمر برای مقابله با رانندگی در حالت خواب آلودگی

https://tabdeal.org/annual-report/1402

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی