هوش مصنوعی راوی ElevenLabs با صدای افراد مشهور آپدیت شد + ویدیو
- تکنولوژی

هوش مصنوعی راوی ElevenLabs با صدای افراد مشهور آپدیت شد + ویدیو_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

هفته قبل، استارتاپ هوش مصنوعی ElevenLabs که توسط برخی مهندسان اسبق گوگل تأسیس شده است، اپلیکیشن ElevenLabs Reader: AI Audio را برای iOS انتشار کرد. این اپلیکیشن می‌تواند با پشتیبانی هوش مصنوعی فایل‌های متنی یا لینک‌های وب را برای کاربران بخواند. اکنون این استارتاپ اظهار کرده که مجموعه جدیدی از صداها را به اپ خود اضافه کرده است که شامل صدای برخی چهره‌های مشهور فقید هالیوود ازجمله «جیمز دین» و «لارنس الیویه» می‌بشود.

ElevenLabs در حساب ایکس خود ویدیو زیر را انتشار کرده که نحوه روایت مقالات توسط صدای این افراد شناخته‌شده را مشخص می کند. در متن این پست نوشته شده است:

«در اپلیکیشن Reader ما می‌توانید به کتاب‌ها و مقالات موردعلاقه خود با صدای «جودی گارلند»، «جیمز دین»، «برت رینولدز» و «سر لارنس الیویه» گوش دهید.»

صدای افراد مشهور در هوش مصنوعی ElevenLabs

برای اضافه‌شدن صدای این افراد مشهور، ElevenLabs با شرکت CMG Worldwide که حقوق مالکیت معنوی آن را در اختیار دارد، همکاری کرده است. علاوه‌براین، طی ماه‌های آینده نیز قرار است صدای افراد مشهور بیشتری به این اپلیکیشن هوش مصنوعی اضافه بشود.

ادامه مطلب
هزینه آلودگی‌های کربنی روسیه در جنگ اوکراین 32 میلیارد دلار برآورد می‌شود_به رنگ صبح
آخرین مطالب

ElevenLabs به‌طور خاص روی مدل‌های هوش مصنوعی تبدیل متن به گفتار، دوبله و تشکیل نمود‌های صوتی تمرکز دارد و اپلیکیشن Reader آن تلاش جدیدی در این عرصه است. منفعت گیری از این اپلیکیشن که فعلا فقط برای iOS انتشار شده کاملاً رایگان است و تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که لینک یا فایل هر متنی (چه یک مقاله یا کتاب الکترونیکی ۳۰۰ صفحه‌ای) را به آن بدهید تا اپلیکیشن بلافاصله آن را با صداهای هوش مصنوعی بخواند.

ادامه مطلب
نحوه خرید گل به صورت آنلاین از گلمون

اکنون این اپلیکیشن فقط از انگلیسی حمایتمی‌کند و می‌توانید گزینه مورد نظر خود را از بین ۱۱ صدا و لهجه انتخاب کنید.

در نهایت باید اشاره کرد که اضافه‌شدن صدای افراد مشهور به اپلیکیشن ElevenLabs نگرانی‌هایی را در عرصه سوءاستفاده از آن‌ها به همراه خواهد داشت. ElevenLabs می‌گوید که از وجود این چنین نگرانی‌هایی آگاه است و با تمرکز اختصاصی بر ایمنی، این صداها را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی