پستکس، اولین هاب پستی ایران
- تکنولوژی

پستکس، اولین هاب پستی ایران


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

پستکس به‌گفتن نخستین هاب پستی ایران،  با برخورداری از یک مدل کسب و کار منحصر به فرد، خدمات متنوع و کاملا آنلاین پستی از جمله ارسال پستی کالا و حمل‌و‌نقل آن به‌صورت درب تا درب را برای مشتریان فراهم کرده است.

افراد می‌توانند به راه حلهای گوناگون از جمله پیک درون‌شهری، پست داخلی و پست بین‌المللی، حمل‌و‌نقل سنگین، ارسال سازمانی و خواست زیاد با قابلیت رهگیری از طریق هر یک از سرویس‌های پستی حاضر ارسال کنند.

ادامه مطلب
ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد

پستکس در راستای اراعه هوشمند خدمات پست داخلی، امکانی را فراهم کرده است که هر فردی با داخل کردن وزن، حجم، مبدا، مقصد و روش پرداخت خود اعم از پیش‌کرایه، بعد‌کرایه، پرداخت در محل، ارسال رایگان و خرید و فروش امن بتواند تعیین کند چه شرکت پستی، با چه سرویسی، در چه زمان وقتی و چه قیمتی مرسوله را به مقصد خواهد رساند. این خدمات به روش درون شهری و بین شهری قابل اراعه می باشند.

پستکس، سرویس فرد دیگر تحت گفتن شاپکس Shopex، ارایه می‌دهد که با منفعت گیری از این سرویس، می‌توانید به‌صورت رایگان، وبسایت فروشگاهی خود را تشکیل کرده و دلواپس هزینه‌های طراحی نباشید. علاوه بر این، می‌توانید محصولات فروشگاهی خود را با امکان قیاس سریع ارایه دهید و با انتخاب بهترین سرویس پستی و قیمت مناسب، محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال کنید.

ادامه مطلب
مارک ساعت های معروف و بهترین برند های ساعت مچی در دنیا

در پنل شاپکس، امکاناتی نظیر گزارش‌گیری، حسابداری، انبارداری و مدیریت شعب، دسترسی بازاریابی، پنل کال‌سنتر، پنل پیامکی و اطلاعات بسیاری همانند اطلاعات آماری از خریداران و فروش‌ها، بازدید سریع آسان به خواست‌های روزانه، ربط با مشتریان به طور متنوع، مدیریت موجودی انبار، رسیدگی به کالاهای ارسال شده، موجودی کیف‌پول، دسترسی به درگاه پرداخت و انواع راه حلهای پرداخت را ارایه می‌دهد.

پستکس، اولین هاب پستی ایران ۱۴

منفعت گیری از کال‌سنتر در این روش، نیازمندی‌هایی از قبیل انبارداری، سطح دسترسی، تعریف محصولات و حالت‌های گوناگون را نیز دربر می‌گیرد و می‌توانید همه محصولات خود را در پنل شخصی خود در شاپکس بارگذاری کنید و با منفعت گیری از ۴ روش ارسال رایگان، پرداخت در محل، پرداخت نقدی و خرید و فروش امن منفعت‌مند شوید.

همانطور که می‌دانیم، خدمات اینترنتی با چالش‌هایی همچون مطمعن و پرداخت هزینه مواجه است. پستکس با سرویس پرداخت امن به نام امنیتو، این مشکل را حل کرده است. این سرویس راهی مناسب برای افزایش مطمعن مشتری و این چنین افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی با تامین امنیت پرداخت است. در این سرویس، خریدار وجه کالا را تا زمان تحویل و رویت مرسوله در حساب امانی امنیتو قرار می‌دهد. در صورت تایید مرسوله، مبلغ به سود فروشنده آزاد می‌بشود؛ اما در صورت عدم تایید، وجه به خریدار برگشت داده می‌بشود و هزینه ارسال و عودت کالا از فروشنده دریافت می‌بشود.

ادامه مطلب
آلودگی هوا چه اثری بر سلامت مغز دارد؟_به رنگ صبح
1706084640 846 پستکس، اولین هاب پستی ایران
پستکس، اولین هاب پستی ایران ۱۵

جالبه آنکه این سرویس، برای دارندگان همه فروشگاه‌های آنلاین و در هر نوع بستری اعم از ساب مارکت‌ها، وب سایت‌ها و یا فروشگاههای اینستاگرامی و تلگرامی، در سراسر سرزمین و حتی با انواع سرویس‌های پستی، اعم از پستبار، چاپار، ماهکس، یارباکس، پرشیا و شیپیتو، با قابلیت زمان‌بندی‌های گوناگون، ارایه و علتافزایش مطمعن خریدار و فروشنده می‌بشود و لذت خرید اینترنتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

در ادامه جا دارد که به همکاری اپلیکیشن دیوار و پستکس هم اشاره کنیم.

در دنیای پرشتاب امروز، اپلیکیشن دیوار به گفتن یک بستر فعال برای خرید و فروش کالاها خدماتی را ارایه می‌دهد که افراد می‌توانند به طور مستقیم کالاها را بدون واسطه‌های سنتی، خریداری و به فروش برسانند.

این اپلیکیشن نحوه برخورد ما با فروش آنلاین را منقلب کرده است و ما خوشحالیم که همکاری مشترک خود را در ارایه خدمات پرداخت ایمن و خدمات پستی به این اپلیکیشن پویا اظهار می کنیم.

ادامه مطلب
اتفاقات WWDC 2024 اپل [اغاز شد]_به رنگ صبح
1706084640 897 پستکس، اولین هاب پستی ایران
پستکس، اولین هاب پستی ایران ۱۶

در پستکس، امنیت و مطمعن در معامله های آنلاین اهمیت تعداد بسیاری دارد. این سرویس به‌اختصاصی برای ارسال کالاهای دیجیتال و کالاهای شخصی در اپلیکیشن دیوار، با پرداخت امن، در شهرهای گوناگون ایران فعال است. این سرویس به‌همراه سیستم ارسال سریع و هزینه مناسب، نه تنها ضمانت به ارایه خدمات پستی، بلکه فضای پرداخت امن را برای هر دو طرف باز می‌کند.

با پستکس، آینده تراکنش‌های آنلاین را می‌توانید به یک توانایی امن و بدون دردسر تبدیل کنید. این سرویس با تمرکز بر روی امنیت و راحتی تراکنش‌ها، شما را به دنیای خدمات پستی با کیفیت و پرداخت امن دعوت می‌کند.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها