موبایل بانک صادرات را چگونه فعال کنیم؟
- تکنولوژی

موبایل بانک صادرات را چطور فعال کنیم؟


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

چندین سال پیش را به یاد بیاورید که پدر یا مادر شما صبح سریع در زمستان به‌خاطر این که درصف طویل بانک معطل نشود از خانه بیرون می‌زد تا یک قبض آب یا برق را پرداخت کند. تازه اگر شانس می‌آورد که صف بانک حتی آن‌موقع صبح طویل نباشد.

بعداز مراجعه حضوری و رسیدن نوبت به آن‌ها باید ایستاده همه مرحله های پرداخت قبض را انجام می‌دادند و سپس به سرکار یا خانه بازمی‌گشتند، همه این فعالیت ها علاوه بر صرف انرژی، زمان افراد را هم می‌گرفت و از بقیه‌ی کارها عقب می‌افتادند.

ادامه مطلب
عید امسال، اولین عیدی رو از کیف پول من بگیر_به رنگ صبح

اکنون از آن سال‌ها که با مراجعه حضوری همه اموربانکی را انجام میدادیم قبل و سیستم نوین بانکداری یعنی بانک الکترونیکی بوجود آمده‌است. بانک صادرات ایران با دقت به نیاز مشتریان و اهمیت به صرف زمان همراه بانک صادرات ایران را راه‌اندازی کرده‌است.

ما دراین نوشته راهنمای نصب همراه بانک صادرات ایران نسخه تازه و معارفه خدمات این بانک الکترونیکی برای موبایل شما هستیم بعد تا آخر نصب بانک دیجیتالی همراه ما باشید.

نصب نسخه تازه همراه بانک صادرات ایران

برای نصب نسخه همراه بانک صادرات ایران ابتدا به بانک صادرات مراجعه کنید تا شماره موبایل خود را در سیستم بانکی ثبت کنید و سپس عمل به دریافت رمزپویا کنید. اکنون باید داخل وبسایت رسمی بانک صادرات ایران شوید و آخرین نسخه همراه بانک صادرات ایران را باتوجه به سیستم عامل موبایل خود دانلود و نصب کنید.

ادامه مطلب
پستکس، اولین هاب پستی ایران

بعداز بازکردن برنامه همراه بانک روی دکمه ورود کاربرجدید بزنید و با واردکردن شماره تماس، کدملی و شماره کارت بانکی خود داخل مرحله سپس بشوید. مرحله سپس رمزپویا به موبایل شما ارسال میشود و باید در کادر موردنظر آن را داخل کنید و سپس یک کد از طرف بانک برای شما پیامک میشود آن هم باید داخل کادر واردکنید.

در نهایت شما باید یک نام کاربری و رمزعبور برای خود که متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگیلیسی و اعداد انتخاب کنید. تبریک می‌گوییم شما بانک الکترونیکی خود را نصب کرده‌اید و داخل چرخه سیستم نوین بانکداری شدید. اکنون با درنظر گرفتن زمان و بدون صرف انرژی عمل به انجام خدمات بانکی کنید.

خدمات همراه بانک صادرات ایران

  1. انتقال وجه: شما می‌توانید انتقال وجه پایا، کارت به کارت، ساتنا با سقف های قیمتی گوناگون در همراه بانک صادرات انجام دهید.
  2. پرداخت قبض و اقساط وام: پرداخت انواع قبوض هم در چنددقیقه برای شما انجام میشود. این چنین شما میتوانید انواع قسط وام و تسهیلات بانکی را بدون نیاز به بانک و از طریق همراه بانک صادرات ایران انجام دهید.
  3. خدمات چک دیجیتال: با همراه بانک صادرات ایران شما میتوانید به راحتی دسته چک دیجیتالی معتبر همانند دسته چک کاغذی با امضای خود شخص شما داشته باشید و به راحتی به افراد چک بدهید.
  4. دریافت شماره شبا: اگر شما تصمیم انتقال وجه را از طریق موبایل را داشته باشید و شماره شبا حساب مقصد را نیاز داشته باشید با واردکردن شماره کارت اون شخص به طور رایگان شماره شبا کارت مقصد برای شما به نمایش گذاشته میشود.
  5. عملیات کارت بانکی: گردش حساب، مقدار موجودی، مسدودکردن حساب و تعداد حساب ها جزو عملیات کارت بانکی است.
  6. خرید شارژ: خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول در همراه بانک صادرات ایران امکان پذیر است. برای گرفتن شارژ در همراه بانک صادرات ایران ابتدا نوع اپراتور و شماره تماس خود را داخل میکنید و اگر هم تصمیم خرید شارژ برای فردی دیگر را داشته باشید شماره تماس آن شخص را داخل می‌کنید.
  7. جست و جو شعبه بانک صادرات: در همراه بانک به راحتی با روشن کردن لوکیشن خود به نزدیک ترین شعبه حضوری بانک صادرات دسترسی اشکار میکنید.
ادامه مطلب
موج دوم کامپیوترهای ویندوزی آرم کوالکام در 2024 از راه می‌رسد_به رنگ صبح

نصب همراه بانک صادرات ایران، ورود به جهان مالی دیجیتالی

در تکه بالا فقط معروف ترین خدمات بانک صادرات ایران را شرح دادیم و نحوه نصب و فعالسازی این بانک دیجیتالی را برای شما مفصل توضیح دادیم اما خدمات همراه بانک صادرات فقط به این ۷ مورد بالا بسنده نشده و خدمات فرد دیگر هم دارد شما با نصب این موبایل بانک داخل دنیای جدیدی از تکنولوژی میشوید که به سود زمان و انرژی خود شما است. اگر شما نسخه قدیمی همراه بانک صادرات ایران را در موبایل خود دارید همین اکنون نسخه تازه این اپلیکیشن را دانلود کنید تا از خدمات تازه و خوب بانک صادرات ایران منفعت گیری کنید.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها