مایکروسافت امکان حذف اشیا و اشخاص یک تصویر را به ویندوز اضافه کرد
- تکنولوژی

مایکروسافت امکان حذف اشیا و اشخاص یک عکس را به ویندوز اضافه کرد


Magic Eraser از جمله ویژگی‌های جادویی تلفنهای سری پیکسل گوگل است که با آن می‌تواند افراد یا اشیاء مورد نظر خود را از یک عکس حذف کنید. اکنون مایکروسافت این قابلیت و چندین ویژگی هوش مصنوعی دیگر را به ویندوز فوتوز (Windows Photos) اضافه کرده است.

مایکروسافت از ویژگی جدیدی برای برنامه Photos رایانه‌های شخصی ویندوزی رونمایی کرده است که با آن می‌توانید تصاویر خود را اصلاح کنید و اشیاء یا افرادی را از عکس حذف کنید. این چنین امکان حذف چندین شیء به‌صورت همزمان نیز وجود دارد و مایکروسافت ادعا کرده که این کار به بهترین شکل ممکن انجام می‌بشود.

مایکروسافت امکان حذف اشیا و اشخاص یک عکس را به ویندوز اضافه کرد ۴

برای منفعت گیری از این قابلیت (وقتی که در دسترس همه کاربران ویندوز قرار گرفت) که Generative Erase نام دارد، ابتدا باید عکس را در Photos باز کنید. سپس از منوی Edit Image گزینه Erase را انتخاب کنید. بعد از آن می‌توانید اشیاء یا قسمت‌هایی از یک عکس که می‌خواهید حذف شوند را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
کپی و پیست در ویندوز 11 به هوش مصنوعی تجهیزشد_به رنگ صبح

برای پاک‌کردن چند سوژه به‌صورت همزمان یا داشتن کنترل بهتر و دقیق‌تر نیز می‌توانید گزینه Auto Apply را غیرفعال کنید.

این ویژگی اکنون برای اینسایدرهای ویندوز ۱۱ در دسترس است و در آینده برای کاربران ویندوز ۱۰ نیز اراعه خواهد شد. کاربران ویندوز ۱۱ دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس ویندوز ۱۱ همانند «تارکردن بعد‌عرصه» و «حذف یا جایگزینی بعد‌عرصه» را نیز دریافت خواهند کرد. این چنین برای منفعت گیری از آن باید برنامه Photos خود را به نسخه ۲۰۲۴.۱۱۰۲۰.۲۱۰۰۱.۰ یا بالاتر به‌روز کنید تا بتوانید از این ویژگی منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
چین از کشف یک عنصر کمیاب و ارزشمند خبر داد



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها