خودرو برقی شیائومی SU7 احتمالاً تا نیمه اول فروردین‌ماه 1403 عرضه می‌شود
- تکنولوژی

ماشین برقی شیائومی SU7 به گمان زیادً تا نیمه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اراعه می‌بشود


بر پایه گزارش جدیدی که توسط منبع های صنعتی اظهار شده است، شیائومی تصمیم دارد تا ماشین برقی موردانتظار SU7 خود را اواخر این ماه میلادی رسماً اراعه کند.

مطابق این گزارش، شیائومی این چنین ساخت چندین فروشگاه اختصاصی ۲S را در سراسر چین اغاز کرده است که به‌طور خاص برای فروش و اراعه خدمات خودروهای برقی طراحی شده‌اند. این فروشگاه‌ها که تعداد آن‌ها در ابتدا نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ فروشگاه پیش‌بینی شده است، در شهرهای مهم درجه ۱ و درجه ۲ چین تشکیل خواهند شد. گمان می‌رود تا قیمت رسمی خودروی برقی SU7 شیائومی نیز به‌زودی آشکار بشود.

اراعه ماشین برقی شیائومی SU7

ماشین برقی شیائومی SU7 به گمان زیادً تا نیمه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اراعه می‌بشود ۴

ماشین برقی شیائومی SU7 که برای تحویل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، اولین بار در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شد. شیائومی با محدوده قیمتی ۲۵۰ هزار تا ۳۷۰ هزار یوان (نزدیک به ۳۵ هزار تا ۵۲ هزار دلار) بازارهای متوسط تا سطح بالا را با ماشین خود مقصد قرار داده است و امید دارد که بتواند از ۲۰ میلیون کاربر جاری قسمت موبایل خود در چین پشتیبانی بگیرد تا فروش اولیه ماشین خود را افزایش دهد.

ادامه مطلب
این تلفنهای شیائومی و ردمی سیستم‌عامل HyperOS را دریافت خواهند کرد

این چنین غول چینی تصمیم دارد تا ماه جولای، تشکیل خود را تا ۱۰ هزار واحد در ماه افزایش دهد.

هرچند تا این مدت چیزی به‌طور رسمی اظهار نشده است، اما ماه قبل در یک گزارش غیررسمی به ۲۸ مارس (۹ فروردین) به‌گفتن تاریخ احتمالی اراعه ماشین برقی SU7 شیائومی اشاره شده می بود.



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها