خودرو برقی شیائومی
- تکنولوژی

ماشین برقی بسیار شیائومی فعلاً در انحصار بازار چین می‌ماند_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

شیائومی بعد‌از فعالیت در حوزه‌های گوناگون، سرانجام داخل تشکیل بازار ماشین برقی شد. اولین محصول شیائومی در این عرصه، SU7 نام دارد. این ماشین برقی مشخصات و قیمت جذابی دارد که قیمت خرید آن را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد؛ اما انگارً چینی‌ها برای اراعه جهانی شیائومی SU7 عجله‌ای ندارند و فعلاً باید چشم به راه بمانیم.

شیائومی SU7؛ ماشین برقی بسیار‌ای که فعلاً در انحصار بازار چین است

ماشین برقی بسیار شیائومی فعلاً در انحصار بازار چین می‌ماند_به رنگ صبح ۴

به‌نقل از Gizmochina، نمایندگی‌های رسمی شیائومی در چین درحال جواب به سؤالات کاربران حوالی اولین سری از ماشین برقی این برند می باشند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مراکز، از شیائومی SU7 بازدید و سؤالات خود در رابطه آن را نقل کنند. یکی از سؤالات پرتکرار خریداران در رابطه اراعه ماشین برقی شیائومی در بازار جهانی بوده است. بر پایه آن‌چه که مسئولان این مراکز نقل کرده‌اند، اراعه خودروی شیائومی تا این مدت برای خارج از چین برنامه‌ریزی نشده و فعلاً در انحصار بازار چین می‌ماند.

ادامه مطلب
تصاویر جعبه پیکسل 8 گوگل چند روز مانده به رونمایی، افشا شد

شیائومی SU7 در سه نسخه گوناگون اراعه می‌بشود: مدل استاندارد، پرو و مکس. این مدل‌ها طراحی تقریباً یکسانی دارند؛ اما بین قوت موتور برقی، شتاب‌گیری، حداکثر شدت و برد حرکتی آن‌ها تفاوت‌های قابل‌توجهی به‌چشم می‌خورند. تست‌های مربوط به اولین خودروهای شیائومی اخیراً‌ توسط رسانه‌های چینی انتشار شده و اکثر آن‌ها به تمجید از این محصول شیائومی پرداخته‌اند.

در مدل مکس که بهترین مشخصات را دارد، شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نزدیک به ۲.۷۸ ثانیه طول می‌کشد؛ هرچند تست رسانه‌ها در دنیای واقعی زمان ۳.۰۹ ثانیه را مشخص می کند که با رقم رسمی اختلاف چندانی ندارد. برد حرکتی SU7 Max به ۸۱۰ کیلومتر می‌رسد. دلنشین این‌که به‌لطف شارژر قوی این ماشین، با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید مسافت ۵۱۰ کیلومتری را با آن طی کنید. قیمت مدل پایه این ماشین برقی در چین از نزدیک به ۲۱۵ هزار یوان (۳۰ هزار دلار) اغاز می‌بشود و در مدل مکس به ۲۹۹ هزار یوان (۴۲ هزار دلار) می‌رسد.

ادامه مطلب
فضاپیمای وویجر 1 دچار اختلال شد؛ ارسال مطلب‌های نامفهوم از بین ستارگان
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها