OpenAI احتمالاً در ماه جاری میلادی اولین دفتر آسیایی خود را در توکیو افتتاح می‌کند
- تکنولوژی

OpenAI به گمان زیادً در ماه جاری میلادی اولین دفتر آسیایی خود را در توکیو افتتاح می‌کند_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه گزارش می‌دهد که OpenAI تصمیم دارد در ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت‌ماه) دفتری در توکیو ژاپن افتتاح کند. OpenAI بعد از افتتاح دفاتری در لندن و دوبلین، اکنون برای گسترش قلمرو هوش مصنوعی خود، به سمت آسیا می‌رود.

بر پایه گزارش بلومبرگ، OpenAI قرار است دفتری را در توکیو ژاپن افتتاح کند که اولین شعبه آن در قاره آسیا خواهد می بود. انتخاب ژاپن به‌گفتن اولین شعبه آسیایی، بعد از دیدار «سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI، با «فومیو کیشیدا»، نخست وزیر ژاپن، در آوریل سال قبل میلادی صورت می‌گیرد.

OpenAI به گمان زیادً در ماه جاری میلادی اولین دفتر آسیایی خود را در توکیو افتتاح می‌کند_به رنگ صبح ۴

افتتاح دفتر OpenAI در توکیو

دفتر ژاپن OpenAI سومین شعبه بین‌المللی این شرکت بعد دفاتر لندن و دوبلین است که در سال قبل میلادی افتتاح شدند. منفعت گیری از هوش مصنوعی در بین شرکت‌های ژاپنی درحال گسترش است و شرکت‌هایی ازجمله سافت‌بانک و نیپون‌تلگراف درحال رقابت برای تشکیل نوآوری در هوش مصنوعی می باشند.

ادامه مطلب
«سم آلتمن» و «ساتیا نادلا» عضو هیئت امنیت هوش مصنوعی آمریکا شدند_به رنگ صبح

ازسویی، سم‌ آلتمن برای گسترش این فناوری و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی به‌جستوجو جذب اندوخته‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار است. با رسیدن به این چنین هدفی، OpenAI می‌تواند از زیر سلطه انویدیا خارج بشود. این چنین ساخت تراشه‌های اختصاصی هزینه‌های OpenAI را به مقدار بسیاری افت می‌دهد.

رویکرد ژاپن به سیاست و مقررات مربوط به هوش مصنوعی زیاد تر بر تحکیم نوآوری و یقیناً جلب مطمعن عمومی و ملاحظات اخلاقی متمرکز است. برخلاف دیگر کشورها که دارای مقررات خاصی برای محدودکردن هوش مصنوعی می باشند، ژاپن الزامات یا ممیزی خاصی برای هوش مصنوعی تشکیل نکرده است. احتمالا به همین علت، OpenAI با افتتاح دفتری در آنجا هم می‌تواند به مقاصد خود برسد و هم به کاربران ژاپنی خدماتی اراعه دهد.

ادامه مطلب
کاربران Stack Overflow در اعتراض به OpenAI، مطالب خود را حذف می‌کنند_به رنگ صبح

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها