قابلیت هوش مصنوعی
- تکنولوژی

کپی و پیست در ویندوز ۱۱ به هوش مصنوعی تجهیزشد_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

مایکروسافت ویژگی Advanced Paste را به PowerToys ویندوز ۱۱ اضافه کرده است که می‌تواند با پشتیبانی هوش مصنوعی، محتوای کلیپ‌بورد را در لحظه به شکل فرد دیگر دربیاورد. برای فهمیدن بهتر این ویژگی تازه، به‌گفتن مثال با آن می‌توان یک کد را در یک زبان کپی کرد و سپس آن را به زبان فرد دیگر پیست کرد تا به‌طور کلی شدت عمل کاربران در زمان کار با ویندوز ۱۱ افزایش اشکار کند.

مطابق توضیحات مایکروسافت، ویژگی Advanced Paste هم‌اکنون به نسخه ۰.۸۱ ابزار PowerToys اضافه شده است و بعد از فعال‌شدن، می‌توان از آن با دستور Windows Key + Shift + V منفعت گیری کرد. این ترکیب، پنجره متنی Advanced Paste را باز می‌کند که گزینه‌هایی ازجمله متن ساده، علامت‌گذاری و JSON را برای پیست‌کردن به همراه دارد.

ادامه مطلب
برنامه ویندوز برای آیفون، آیپد، مک و رایانه‌های شخصی انتشار شد

کپی و پیست با هوش مصنوعی در ویندوز ۱۱

این چنین اگر در تنظیمات این ویژگی گزینه Paste with AI را فعال کنید، صفحه دستورنویسی OpenAI برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن می‌توانید شیوه تبدیل موردنظر خود را داخل کنید، همانند خلاصه‌سازی، ترجمه، تبدیل کد، بازنویسی متن از سبک معمولی به حرفه‌ای و هرچیز فرد دیگر که فکرش را بکنید.

یقیناً پیش‌نیازهایی برای منفعت گیری از این ویژگی وجود دارد. به‌گفتن مثال باید OpenAI API را به PowerToys اضافه کنید و این چنین باید برای حساب OpenAI خود اعتبار بخرید. (اعتبارهای API با حساب ChatGPT پولی متفاوت است.)

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل ظاهراً قصد دارد اپلیکیشن TV خود را کاملاً متحول کند

مایکروسافت شب قبل در کنفرانس بیلد خود از نوآوری‌های فرد دیگر نیز پرده برداشته می بود. در قسمت نرم‌افزار، این شرکت خبرداد که مایکروسافت اج به‌زودی به قابلیت زیرنویس و دوبله هم‌زمان ویدیو تجهیزمی‌بشود. این چنین غول فناوری او گفت که تصمیم دارد امکان ساخت نسخه‌های شخصی از هوش مصنوعی Copilot را فراهم می‌کند و از مدل هوش مصنوعی Phi-3-vision و ویژوال استودیو ۱۷.۱۰ با گیت‌هاب کوپایلوت رونمایی کرد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی