گلکسی رینگ سامسونگ احتمالاً با قیمت حدود 300 دلار عرضه می‌شود
- تکنولوژی

گلکسی رینگ سامسونگ به گمان زیادً با قیمت نزدیک به ۳۰۰ دلار اراعه می‌شود_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

گلکسی رینگ (Galaxy Ring) سامسونگ انگارً در ایالات‌متحده با قیمتی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار و اشتراک ماهانه کمتر از ۱۰ دلار اراعه می‌بشود.

یکی از منبع های آگاه بازار می‌گوید که سامسونگ درحال آماده‌شدن برای اراعه گجت پوشیدنی گلکسی رینگ است. اما غول کره‌ای تا این مدت جزئیات قیمت یا هزینه حق اشتراک گلکسی رینگ را قبول نکرده است.

قیمت احتمالی گلکسی رینگ سامسونگ آشکار شد

سامسونگ درحال آماده‌شدن برای اراعه گجت پوشیدنی Galaxy Ring است. گلکسی رینگ به گمان زیادً در اتفاقات گلکسی آنپکد که حرف های می‌بشود در ۱۰ جولای (۲۰ تیرماه) برگزار می‌بشود، از راه می‌رسد. تا بحال اطلاعات بسیاری در رابطه حلقه هوشمند گلکسی رینگ انتشار شده است. اما تا این مدت اشکار نیست که این گجت پوشیدنی قرار است با چه قیمتی اراعه بشود. اکنون یکی از منبع های آگاه بازار ادعا می‌کند که محدوده قیمت احتمالی حلقه گلکسی سامسونگ را می‌داند. این چنین ادعا می‌کند از هزینه حق اشتراک ماهانه احتمالی آن مطلع شده است.

ادامه مطلب
چه فناوری هایی تا سال ۲۱۰۰ زندگی بشر را تحول می دهند؟

مطابق اطلاعات آشکار‌شده، گلکسی رینگ سامسونگ با قیمت نزدیک به ۳۰۰ تا ۳۵۰‌ دلار اراعه خواهد شد. این گجت پوشیدنی تازه انگارً قیمتی رقابتی با Oura Ring 3 در محدوده ۳۰۰ دلار خواهد داشت. مدل Heritage حلقه Oura قیمتی ۳۰۰‌ دلاری و مدل Rose Gold Horizon قیمتی ۲۵۰ دلاری دارد.

گفتنی است حق اشتراک سالانه Oura Ring 3 برابر با ۷۱.۸۸ دلار است که دسترسی به طیف کاملی از ویژگی‌ها را فراهم می‌کند. تا این مدت اشکار نیست آیا سامسونگ می‌خواهد با حق اشتراک احتمالی ۱۰ دلار در ماه چه امکاناتی را دراختیار کاربران قرار بدهد. این منبع آگاه سخن بگویید از اشتراک کمتر از ۱۰ دلار برای بازار ایالات‌متحده می‌کند.

ادامه مطلب
منفعت گیری از نام رقیب در گوگل ادز؛ محافظت از حقوق مالکیت فکری در کنار اصل شفافیت_به رنگ صبح

درنظر داشته باشید که تا این مدت هیچ‌یک از جزئیات مربوط به قیمت و حق اشتراک، به‌طور رسمی توسط سامسونگ قبول نشده است. درحالی‌که دسترسی به ویژگی‌های سلامتی در گلکسی واچ ۶ نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارد، تعیین هزینه برای گلکسی رینگ می‌تواند ناخوشایند به‌نظر برسد؛ مگر این که سامسونگ برنامه‌هایی برای افزایش قیمت این خدمات در نظر داشته باشد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی