مسیریابی ماهواره‌ای فراری
- تکنولوژی

فراری مسیریابی ماهواره‌ای را کنار می‌گذارد چون تلفنها بهتر می باشند!_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

خریداران محصولات فراری به زودی باید سیستم مسیریابی ماهواره‌ای خودشان را در مدل‌های آینده به کار بگیرند. خودروساز ایتالیایی بالاخره فهمید شد که تلفنهای هوشمند در مسیریابی بهتر عمل می‌کنند. از این رو فراری تصمیم دارد مسیریابی اختصاصی را به طور کامل از محصولاتش از جمله‌ مدل‌های تازه پوروسانگوئه و ۱۲سیلیندری حذف کند.

چرا فراری مسیریابی ماهواره‌ای را کنار گذاشت؟

امانوئل کاراندو، رئیس بازاریابی محصولات فراری، می‌گوید که اتصال گوشی هوشمند بهترین و به‌روز‌ترین گزینه است و سیستم مسیریابی اختصاصی را بی‌منفعت گیری می‌کند. فراری می‌داند که مشتریانش از خودروهای خود به طور روزمره منفعت گیری نمی‌کنند، به این علت تصمیم گرفته که با اراعه یک سیستم مسیریابی خاص در ماشین که به گمان زیادً به ندرت مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد، مالکان را به زحمت نیندازد.

ادامه مطلب
ترکیب رنگ احتمالی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 آشکار شد

به حرف های کاراندو، امروزه اکثر مردم در سراسر جهان، نه فقط مالکان فراری، یک گوشی هوشمند دارند و آن‌ها مفیدترین چیزهایی می باشند که می‌توان در هر خودرویی منفعت گیری کرد. تصمیم جنرال موتورز مبنی بر حذف حمایتاز اپل کارپلی و اندروید اتو و منفعت گیری انحصاری از نرم‌افزار داخلی در محصولاتش انتقادات بسیاری را در پی داشت. به نظر می‌رسد فراری حداقل در یک عرصه رویکرد متغیری را در پیش گرفته است.

فراری مسیریابی ماهواره‌ای را کنار می‌گذارد چون تلفنها بهتر می باشند!_به رنگ صبح ۴

نزدیک به یک دهه از اراعه اپل کارپلی و اندروید اتو می‌گذرد. هردو سیستم خود را به گفتن ویژگی‌های الزامی در همه خودروهای امروزی جا انداخته‌اند. بعد از سال‌ها تلاش خودروسازان برای اراعه ازمایش ها کاربری خوب با سیستم‌های اختصاصی خودشان، مشتریان انتظار دارند که این فناوری‌های کاربردی در خودروها وجود داشته باشند. به این علت دور از انتظار است که تصمیم فراری مشکل خاصی به وجود بیاورد. فراری فقط آنچه را که مردم می‌خواهند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.  

ادامه مطلب
با سفر به این 3 شهر لحظاتی خاطره‌انگیز را می‌خواهید
آخرین مطالب

تصمیم فراری در حالی رخ می‌دهد که مسیریابی ماهواره‌ای به تازگی در خودروهای داخلی مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. برای سال‌ها، خودروهای داخلی فاقد نمایشگر سیستم صوتی بودند. امروزه نیز بعد از افزودن نمایشگر، تا این مدت اندروید اتو و اپل کارپلی در همه خودروهای داخلی قابل دسترسی نیستند!

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی