شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو
- تکنولوژی

مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو لو رفت!_به رنگ صبح


نوشته و ویرایش شده توسط مجله به رنگ صبح

شیائومی به گمان زیادً در ماه اکتبر از نسل تازه پرچمدارهایش رونمایی می‌کند، اما اکنون چند ماه پیش از معارفه، مشخصات کامل و قیمت شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو برملا شده‌اند.

شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به گمان زیادً به اولین تلفنهای جهان با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ تبدیل خواهد شد.

مشخصات و قیمت احتمالی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو

مطابق گزارشی تازه، شیائومی ۱۵ به نمایشگر ۶.۳۶ اینچی با رزولوشن ۱.۵K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۴۰۰ نیت تجهیزمی‌بشود. این دستگاه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X، یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری ۴۸۰۰ یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد داشت.

این دستگاه از استاندارد IP68‌ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار حمایتمی‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین مهم سه‌گانه با سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H و دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری قرار می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد می بود.

ادامه مطلب
ماشین برقی بسیار شیائومی فعلاً در انحصار بازار چین می‌ماند_به رنگ صبح
آخرین مطالب

شیائومی ۱۵ پرو از دوربین سلفی، حداکثر رم و حافظه داخلی یکسان با شیائومی ۱۵ منفعت می‌برند، بااین‌حال نمایشگر بزرگ‌تری دارد. این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن ۲K، حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تجهیزمی‌بشود.

شیائومی ۱۵ پرو یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی خواهد داشت. این دستگاه هم به دوربین مهم سه‌گانه تجهیزمی‌بشود. سنسور مهم آن ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50N با دریچه دیافراگم f/1.4 خواهد می بود که توسط دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری همراهی می‌بشود.

ادامه مطلب
تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی 14 اولترا آشکار شد

قیمت پایه شیائومی ۱۵ به گمان زیادً برابر ۶۳۲ دلار خواهد می بود و در بیشترین نسخه با قیمت ۷۵۶ دلار به فروش می‌رسد. قیمت شیائومی ۱۵ پرو هم در محدوده ۷۲۸ تا ۸۹۴ دلار قرار خواهد داشت.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

آواتار از  علی مرادی

About علی مرادی

Read All Posts By علی مرادی